Whitepapers

Wil je graag meer weten over een van de onderwerpen neem dan contact met ons op.

Ziekenhuizen worstelen onnodig met hun bereikbaarheid

Ziekenhuizen worstelen op grote schaal met hun telefonische bereikbaarheid. Patiënten staan hierdoor lang in de wacht of krijgen zelfs helemaal niemand te spreken. “Dit alles is onnodig en eenvoudig op te lossen”, weet klantcontactspecialist Robert Holterman. “Met een centraal klantcontactcenter ben je altijd bereikbaar en maak je je polimedewerkers weer vrij voor medisch inhoudelijke taken.”

Ziekenhuizen worstelen onnodig met hun bereikbaarheid

Ziekenhuizen worstelen op grote schaal met hun telefonische bereikbaarheid. Patiënten staan hierdoor lang in de wacht of krijgen zelfs helemaal niemand te spreken. “Dit alles is onnodig en eenvoudig op te lossen”, weet klantcontactspecialist Robert Holterman. “Met een centraal klantcontactcenter ben je altijd bereikbaar en maak je je polimedewerkers weer vrij voor medisch inhoudelijke taken.”

Hoe GGZ Rivierduinen 12.000 binnenkomende gesprekken en honderden routes stroomlijnt

Het is soms moeilijk om de juiste informatie te achterhalen. Collega’s moeten elkaars hulp inschake¬len en de wachttijden lopen daardoor op. Met BranchesCX is er een duidelijk overzicht en verminderen lange wachttijden.

Hoe GGZ Rivierduinen 12.000 binnenkomende gesprekken en honderden routes stroomlijnt

Het is soms moeilijk om de juiste informatie te achterhalen. Collega’s moeten elkaars hulp inschake¬len en de wachttijden lopen daardoor op. Met BranchesCX is er een duidelijk overzicht en verminderen lange wachttijden.

GGZ en BranchesCX

Hoe gespreksondersteuning de GGZ helpt bij contact met haar patiënten

GGZ en BranchesCX

Hoe gespreksondersteuning de GGZ helpt bij contact met haar patiënten

Hoe bereikbaarheid in het ziekenhuis bijdraagt aan een positief patiëntcontact

Je moet het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Niet omdat je dat nu eenmaal zo graag wilt, maar omdat je klachten hebt en een arts je moet helpen. Er is op dat moment niets frustrerender dan dat er niet opgenomen wordt en je voor je gevoel uren in de wacht staat. En als je dan eindelijk iemand spreekt, word je afgepoeierd.

Hoe bereikbaarheid in het ziekenhuis bijdraagt aan een positief patiëntcontact

Je moet het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Niet omdat je dat nu eenmaal zo graag wilt, maar omdat je klachten hebt en een arts je moet helpen. Er is op dat moment niets frustrerender dan dat er niet opgenomen wordt en je voor je gevoel uren in de wacht staat. En als je dan eindelijk iemand spreekt, word je afgepoeierd.

Het belang van klanttevredenheid in de zorg

Wie vind je belangrijker? De patiënt aan de balie of de patiënt aan de telefoon? Je zou hieruit niet moeten hoeven kiezen. Lees welke oplossingen er voor jou zijn.

Het belang van klanttevredenheid in de zorg

Wie vind je belangrijker? De patiënt aan de balie of de patiënt aan de telefoon? Je zou hieruit niet moeten hoeven kiezen. Lees welke oplossingen er voor jou zijn.

Hoe vergroot je telefonische bereikbaarheid in het ziekenhuis

Bereikbaar zijn. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar uit onderzoek blijkt dat er in de zorg nog veel ruimte voor verbetering is. Ontdek hoe in dit whitepaper.

Hoe vergroot je telefonische bereikbaarheid in het ziekenhuis

Bereikbaar zijn. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar uit onderzoek blijkt dat er in de zorg nog veel ruimte voor verbetering is. Ontdek hoe in dit whitepaper.

Nieuws

Suggesties? Let me know!

Wil je meer weten over de inhoud van een blog, nieuws of heb je een suggestie voor een artikel?
Laat het me weten!

Robin Klopper
Marketing Manager