De oplossing is gratis beschikbaar voor alle Ziekenhuizen, Huisartsenpraktijken, Zorgspecialisten en GGD’en die snel en makkelijk toegang willen tot de meest recente LCI-richtlijnen voor het Coronavirus. Niet alleen voor de bestaande klanten, maar ook voor zorginstellingen die nu nog niet met Branches werken stelt 3Fiftynine de vragenboom gratis beschikbaar voor onbeperkt aantal gebruikers.

CEO Randy Drielinger zegt hierover: “in tijden van nationale nood moet je niet aan je eigen commerciële belang denken, maar aan hoe je je medemens op de beste manier kunt helpen. Het is voor ons een kleine moeite, maar maakt nu al zoveel impact in het dagelijks werk van onze helden in de zorg. Wij hebben hard gewerkt om een speciale ‘corona-vragenboom’ in Branches in te richten”.

De vragenboom is gebaseerd op de volledige RIVMLCI-richtlijnen COVID-19 en wordt automatisch bijgewerkt met de laatste ontwikkelingen of aanpassingen in richtlijnen en procedures. Gebruikers hoeven zich niet druk te maken, want zij beschikken altijd over de meest actuele gegevens. Zo hoopt 3Fiftynine zorghelden te ontzorgen, zodat zij hun energie kunnen steken in wat echt belangrijk is: zorg!

“We zijn blij en trots dat we in zeer korte periode iets bruikbaars hebben kunnen neerzetten, waarmee onze zorghelden direct aan de slag kunnen en de richtlijnen als leidraad gebruiken in hun dagelijks werk. Ze worden automatisch door de grote hoeveelheid aan beschikbare informatie heen genavigeerd. Dit scheelt tijd en stress”, aldus Bert Laker - Product Lead.

Het systeem werkt zo intuïtief dat gebruikers er direct mee aan de slag kunnen. Toch heeft 3Fiftynine een team van specialisten klaar zitten om direct vragen te beantwoorden van gebruikers. Een voordeel van het werken met de vragenboom in Branches is dat ook niet-medisch personeel patiënten of andere mensen met vragen te woord kan staan. Hierdoor kan het zorgpersoneel volledige focus op de binnengebrachte patiënten hebben en houden.

Op de speciaal ingerichte website, kan een gratis account worden aangevraagd: http://3Fiftynine.nl/corona. Dit is een spannende tijd, maar samen staan we sterk!

3Fiftynine is in 2015 opgericht door Randy Drielinger. Na jarenlange ervaring te hebben opgedaan in de klantcontactbranche, besloot hij oplossingen te maken voor de vele uitdagingen in Customer Experience. Vooral het echt luisteren naar de klant heeft geresulteerd in makkelijk te gebruiken software mét een mooi design. Vandaag de dag bouwt 3Fiftynine CX-software, adviseert zij over digitaal klantcontact, levert support op CX-platformen en biedt een brede productsuite aan contact center oplossingen aan. Kijk voor meer informatie op 3Fiftynine.nl.

Branches is een product van 3Fiftynine, waarmee organisaties digitale vragenbomen kunnen inrichten en gebruiken voor gespreksondersteuning of baliebezoek. De triage wordt op gebruiksvriendelijke manier gevolgd en de stappen vastgelegd voor latere rapportage.