De Quion Groep BV gaat mee met haar tijd. Als grootste, onafhankelijke third party servicer van Nederland voor hypotheken en consumptief krediet, wil Quion haar klanten zo goed mogelijk  bedienen. Daarom zijn er plannen om over te stappen van een purely based telefonie strategie naar een Omnichannel Cloud strategie. Bij een nieuwe strategie hoort ook een nieuwe, innovatieve partner die meedenkt en kijkt naar de toekomst van klantcontact. Na een eerdere samenwerking met een Genesys partner, heeft de Quion Groep nu voor een samenwerking met het jonge, vooruitstrevende, 3Fiftynine gekozen. De keuze kwam niet uit de lucht vallen. Voorafgaand is  een intensieve RFI periode geweest met verschillende aanbieders.

Over 3Fiftynine

3Fiftynine is in 2015 opgericht door Randy Drielinger. Na jarenlange ervaring bij Interactive Intelligence en de klantvragen die hij daar kreeg, zag hij een grote leegte in de markt en besloot daar de oplossingen voor te vinden. Die kwamen in de vorm van makkelijk te gebruiken software mét een mooi design en vooral luisteren naar de klantvraag.

Vandaag de dag bouwt 3Fiftynine CX software, adviseren zij over digitaal klantcontact, leveren support op CC platformen en bieden een brede productsuite aan contact center oplossingen aan.

Links: Corné van Nispen – Chief IT & Delivery Officer Quion
Rechts: Harry Berg – Sales Director 3Ffitynine

Photocredentials:
Rika Conradi / RiCon Fotografie