Diensten

De implementatie of migratie van jouw contact center uit handen van A tot Z

Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de bovenstaande pagina's.
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de onderstaande pagina's.

Advies

Wij verzorgen hoogwaardig advies op het gebied van:

  • Contact center inrichting
  • Routering en afhandeling van verschillende kanalen
  • Kortere wachtrijen
  • Klanttevredenheid
  • Due dilligence
  • Work Force management
  • Customer Engagement

Implementatie, integratie en migratie

Wij implementeren diverse softwareoplossingen om te komen tot een fijne manier om te communiceren met je klant. Hierbij hebben wij diepgaande kennis om systemen met elkaar te integreren. Ook zijn wij bedreven om klanten te migreren van on-premises systeem naar een cloud oplossing, wij kunnen je met ieder vraagstuk helpen!

Ondersteuning

Snel hulp nodig? Onze 24/7 gespecialiseerde helpdesk staat voor je klaar.

  • Vast aanspreekpunt voor accountmanagement, consultancy én support
  • Structureel support overleg
  • Kennissessie / applicatie consultancy
  • Vragen van beheerders
  • Melden van incidenten via ons klantenportaal
  • Meldingen inzichtelijk via ticketingsysteem
  • Jaarlijkse centrale kennissessie voor business en / of beheerders
  • Hardwaresupport (appliances of 3rd party)
  • Proactieve monitoring
  • Managed Service (MACD’s)

Omnichannel Design

Het samenbrengen van diverse oplossingen tot een omnichannel omgeving is aan ons als integrator toevertrouwd. Hierbij gebruiken wij elementen als een routeringsengine van bijvoorbeeld Genesys, Customer Engagement oplossingen en indien gewenst planningstools om te komen tot een volwaardige inrichting. Van belang is te onderzoeken welke kanalen past bij jou klanten. Wij zorgen voor een vlekkeloze integratie.

Wij ondersteunen je met:

  • advisering over gebruik type media
  • trainingen
  • inrichting van de oplossing
  • systeem integratie

Service en Beheer

In het geval dat je een tekort hebt aan beheerders, of je beheerders zijn op een ander project nodig? 3Fiftynine kan je organisatie helpen met extra mankracht. Door het afnemen van een urenbundel is het makkelijk schakelen en kunnen wij op korte termijn of op afstand bijschakelen.


Wij zijn de experts in contact center oplossingen.  
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Neem contact op

Deze klanten gingen jou voor

onze Klanten aan het woord
Over
CardBoard
:
Met CardBoard hebben we de mogelijkheid om meerdere werkstromen tegelijk weer te geven. Daarmee geven we de agents meer inzicht.
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Over
Advies
:
3Fiftynine heeft de kennis en kunde in huis om het beste telefoniesysteem neer te zetten.
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Over
Branches
:
Branches is hèt hulpmiddel dat we nodig hadden om onze patiënten effectief aan de telefoon te helpen.
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Over
CardBoard
:
Met CardBoard hebben we de mogelijkheid om meerdere werkstromen tegelijk weer te geven. Daarmee geven we de agents meer inzicht.
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Over
Advies
:
3Fiftynine heeft de kennis en kunde in huis om het beste telefoniesysteem neer te zetten.
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Over
Branches
:
Branches is hèt hulpmiddel dat we nodig hadden om onze patiënten effectief aan de telefoon te helpen.
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Nederlands
English