Consultancy

Met seniors afkomstig uit verschillende marktsegmenten is 3Fiftynine expert op het gebied implementaties en migratie, omnichannel design en klantcontact strategie

Waar we goed in zijn
Implementaties en Migratie
Omnichannel Design
Klantcontact strategie

Implementaties en Migratie

Of je nu een implementatie wilt op je customer engagement systeem of een migratie van bijvoorbeeld een on-premises systeem naar een cloud systeem, wij kunnen je met ieder vraagstuk helpen

Omnichannel Design

Om zowel de Customer Experiencen (CX) als de Agent Experience (AX) naar een hoger level in het contact center te tillen, is omnichannel onmisbaar. Wij ondersteunen je volledig met advies en inrichting van deze kanalen. Hierbij kijken we altijd naar jouw klanten en doelen. Want hoewel WhatsApp super modern is, hoeft het niet persé aan te sluiten bij jouw klantbehoeften.

Wij ondersteunen je in Omnichannel met:

  • volledige inrichting
  • advisering over gebruik type media
  • trainingen
  • inrichting van het systeem

Klantcontact strategie

Met een klantcontactstrategie helpen wij inzicht krijgen in hoe er wordt omgegaan met de contacten die jouw klant heeft met de organisatie  en hoe aan elk contact de juiste invulling kan worden gegeven.

Geïnteresseerd in consultancy ?

Nederlands
English