Ondersteuning

Snel hulp nodig? Onze 24/7 gespecialiseerde helpdesk staat voor je klaar.

  • Vast aanspreekpunt voor accountmanagement, consultancy én support
  • Structureel support overleg
  • Kennissessie / applicatie consultancy
  • Vragen van beheerders
  • Melden van incidenten via ons klantenportaal
  • Meldingen inzichtelijk via ticketingsysteem
  • Jaarlijkse centrale kennissessie voor business en / of beheerders
  • Hardwaresupport (appliances of 3rd party)
  • Proactieve monitoring
  • Managed Service (MACD’s)
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de bovenstaande pagina's.
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de onderstaande pagina's.

Ben je al klant?

Bel ons en wij zorgen dat je direct iemand aan de lijn krijgt. Of login op het klantenportaal en maak een ticket aan.

Bel ons direct

Klantenportaal

Ons klantenportaal is de plek waar je jouw gegevens kunt bekijken en bewerken. Tevens vindt je hier een overzicht van al jouw aangemelde incidenten en de status ervan.

Wil jij ook geen zorgen meer over je contact center?

Nederlands
English