Oplossingen

Schaalbaarheid, flexibilteit en gebruiksgemak
staat bij ons altijd voorop

Realtime dashboard voor op je walldisplay

CardBoard is een overzichtelijk dashboard dat jouw real-time data weergeeft op een display. Hiermee optimaliseer je de Customer Experience (CX) en verbeter je de performance van agents (AX). 

Cardboard.cx werkt met Mitel MiCC en Genesys PureCloud en PureConnect

  • agents en supervisors kunnen zelf boards bouwen
  • geen extra PSO kosten voor extra dashboards
  • drag & drop software
  • intuïtief, makkelijk en geen hulp van ons nodig
Demo aanvragenMeer informatie

Gespreksondersteuning voor agents

Met Branches werken agents efficiënter binnen de tijd die ze hebben. Branches is een beslisboom waarin alle benodigde informatie staat voor de agent die snel, duidelijk en consistent vragen beantwoordt. Als beheerder kun je real-time de informatie aanpassen. Je bepaalt zelf welke informatie wanneer beschikbaar komt. Voor het beheren van deze tool is geen technische of inhoudelijke kennis nodig. Het design is super strak en eenvoudig in gebruik.

Demo aanvragenMeer informatie

Bouw je eigen belscript

Met Prose bouw je eenvoudig scripts. Prose is ontworpen en geoptimaliseerd om het maximale uit je Customer Interaction Center (CIC) / Interaction Dialer te halen.

Demo aanvragen

Genesys PureCloud

PureCloud is een pakket cloudservices voor enterprise-grade communicatie, samenwerking en contactcenterbeheer. PureCloud is gebouwd bovenop Amazon Web Services (AWS) en maakt gebruik van een gedistribueerde cloudomgeving die veilige toegang biedt aan organisaties over de hele wereld met een marginale IT-voetafdruk.

Meer informatie

Genesys PureConnect

Genesys PureConnect is een hybride callcenteroplossing die gebruikers verschillende tools en functionaliteiten biedt die hen helpen hun bedrijfsactiviteiten en communicatie te beheren vanaf één geïntegreerd platform. Het helpt oa. agenten om interacties met klanten te beheren via e-mail, chat, sms en sociale media.

Meer informatie

Mitel MiCC Business

Of je nu een klein bedrijf bent dat probeert te concurreren als een grote onderneming of een grote onderneming die op zoek is naar de flexibiliteit van een klein bedrijf, Mitel biedt alles-in-één oplossingen voor communicatie, samenwerking en contactcenters die je kunt bezitten of waarop je je kunt abonneren, zodat je dat meer kunt doen met minder. Als MSA Partner ontwikkelen wij standaard en maatwerk oplossingen voor MiCC Business.

Meer informatie
onze Klanten aan het woord
Over
Advies
:
3Fiftynine heeft de kennis en kunde in huis om het beste telefoniesysteem neer te zetten.
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Over
Branches
:
Branches is hèt hulpmiddel dat we nodig hadden om onze patiënten effectief aan de telefoon te helpen.
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Over
CardBoard
:
Met CardBoard hebben we de mogelijkheid om meerdere werkstromen tegelijk weer te geven. Daarmee geven we de agents meer inzicht.
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Over
Advies
:
3Fiftynine heeft de kennis en kunde in huis om het beste telefoniesysteem neer te zetten.
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Over
Branches
:
Branches is hèt hulpmiddel dat we nodig hadden om onze patiënten effectief aan de telefoon te helpen.
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Over
CardBoard
:
Met CardBoard hebben we de mogelijkheid om meerdere werkstromen tegelijk weer te geven. Daarmee geven we de agents meer inzicht.
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Nederlands
English