Nederlands
English

Dashboard voor je walldisplay

Cardboard.cx 

Ons dashboard geeft realtime inzicht voor je callcenter agents en daarmee de mogelijkheid tot sturing van het Contact Center.

Trial aanvragen
WAAROM CARDBOARD.CX

Onthul

Toon de belangrijkste prestatie-indicatoren van jouw contact center. Niemand weet beter wat dat is dan jij, dus kies ze zelf.

Ontwerp

Maak jouw eigen informatieve wall display: je bepaalt niet alleen wat je wilt weergeven, maar ook hoe je het laat zien. Gebruik grafieken, cijfers en afbeeldingen om jouw dashboards te ontwerpen.

Controle

Met de real-time informatie die CardBoard weergeeft heb je al jouw essentiële data en statistieken binnen handbereik voor iedereen in jouw bedrijf.

Verbind

CardBoard maakt verbinding met meerdere platforms voor klantervaring, zoals Genesys PureConnect/PureCloud en Mitel MiCC Business, en kan worden weergegeven op zowel beeldschermen als mobiele apparaten.

Pas aan

Met CardBoard kun je het display op ieder moment real-time aanpassen. Zo weet je zeker dat de getoonde gegevens er altijd toe doen.

Breidt uit

Jij beslist zelf hoeveel dashboard je maakt. Of je er nu één of honderd nodig hebt, CardBoard is de juiste keuze. Kijk voor meer informatie bij de prijzensectie.

HOE CARDBOARD WERKT
Er is een connector voor Genesys PureConnect, PureCloud & Mitel MiCC om de statistieken te tonen die je nodig hebt
Wij verzamelen of bewaren nooit jouw data
CardBoard showt enkel en alleen de beschikbare data van de server naar een door jou opgegeven beeldscherm
Jouw dashboard(s) kun je oneindig dupliceren op verschillende schermen

Geïnteresseerd in onze Walldisplay oplossing?

onze Klanten aan het woord
Over
CardBoard
:
Met CardBoard hebben we de mogelijkheid om meerdere werkstromen tegelijk weer te geven. Daarmee geven we de agents meer inzicht.
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Over
Advies
:
3Fiftynine heeft de kennis en kunde in huis om het beste telefoniesysteem neer te zetten.
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Over
Branches
:
Branches is hèt hulpmiddel dat we nodig hadden om onze patiënten effectief aan de telefoon te helpen.
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Over
CardBoard
:
Met CardBoard hebben we de mogelijkheid om meerdere werkstromen tegelijk weer te geven. Daarmee geven we de agents meer inzicht.
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
at
AON
AON
Over
Advies
:
3Fiftynine heeft de kennis en kunde in huis om het beste telefoniesysteem neer te zetten.
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Peter Berkel
Online Marketeer
at
RRS
RRS
Over
Branches
:
Branches is hèt hulpmiddel dat we nodig hadden om onze patiënten effectief aan de telefoon te helpen.
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis
Annemei Pattje
Hoofd van het patiëntcontactcentrum
at
Flevoziekenhuis
Flevoziekenhuis