CardBoardCX

Dashboards die je agents begrijpen

Hoeveel agents zijn beschikbaar? Wat is de gemiddelde wachttijd? En wat is het huidige service level? Dat is een selectie van de data die je altijd beschikbaar wilt hebben. Realtime inzicht in je KPI's en SLA's is essentieel voor je contact center.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

CardBoardCX is compatible met

Meer informatie

Proactief ingrijpen

Je wilt direct kunnen ingrijpen wanneer het aantal personen in de wacht toeneemt of gesprekken te lang duren.

CardBoardCX visualiseert klantervaring door middel van grafieken, cijfers en afbeeldingen op een manier die essentieel en begrijpelijk is voor jouw contact center agents.

  • Beter dan het Mitel Dashboard
  • Beter dan het Avaya CMS Dashboard
  • Duidelijk overzicht van je KPI's
  • Iedereen begrijpt de data in een oogopslag
  • Installeer het gemakkelijk zelf
  • Inzicht in je contact center data
  • Realtime inzicht wanneer KPI's niet gehaald worden
  • Loop nooit achter op je KPI's

In 3 stappen je eigen wallboard

Stap 1: Connect

Verbind met verschillende klant contact platformen, zoals Genesys PureConnect, Avaya CMS en Mitel MiCC.

Stap 2: Creëer

Kies de KPI's die voor jou en je agents belangrijk zijn. Je bepaalt niet alleen wat je wilt zien, maar ook hoe je het ziet. Gebruik grafieken, cijfers en afbeeldingen om je board te ontwerpen.

Stap 2: Creeër

Maak je eigen dashboard met de KPI's die er voor jou en je agents to doen: je bepaalt niet alleen wat je wilt laten zien, maar ook hoe je het laat zien. Gebruik grafieken, cijfers en afbeeldingen om jouw dashboards te ontwerpen.

Stap 3: Publiceer

Pas je board oneindig aan. Bekijk de KPI's van je contact center die jij wilt inzien en toon ze op een scherm. Je kunt hetzelfde board op verschillende schermen tonen (zonder extra kosten). Dus ook aan je agents die thuis werken.

CardBoardCX in 90 seconden

In anderhalve minuut wat CardBoardCX jou biedt.

Waarom onze klanten van CardBoardCX houden

Beoordeling door klanten: 8.8

"In minder dan 15 minuten heb ik het wallboard gemaakt."
Nigel Wilton
IT Manager
Fittleworth Medical Ltd
Fittleworth Medical Ltd
Nigel Wilton
IT Manager
Fittleworth Medical Ltd
Fittleworth Medical Ltd
"Met CardBoardCX kunnen we meerdere werkstromen tegelijk tonen, waardoor de agents een duidelijk inzicht hebben."
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
AON
AON
Bart van Hemert
Workforce Management Specialist
AON
AON

CardBoardCX in cijfers

150

blije klanten

34

partners

367

wallboards

3

connectoren

CardBoardCX wordt oa. gebruikt door

Wat heb je nodig?

Onmogelijk is gewoon een uitdaging. Vertel ons wat je nodig hebt en we vinden de oplossing voor je.

Stijn van Zanten
Product Owner