Je wilt direct kunnen ingrijpen wanneer het aantal personen in de wacht toeneemt of gesprekken te lang duren.
CardBoardCX visualiseert klantervaring door middel van grafieken, cijfers en afbeeldingen op een manier die essentieel en begrijpelijk is voor jouw contact center agents.
Verbind met verschillende klant contact platformen, zoals Genesys PureConnect, Avaya CMS en Mitel MiCC.
Kies de KPI's die voor jou en je agents belangrijk zijn. Je bepaalt niet alleen wat je wilt zien, maar ook hoe je het ziet. Gebruik grafieken, cijfers en afbeeldingen om je board te ontwerpen.
Maak je eigen dashboard met de KPI's die er voor jou en je agents to doen: je bepaalt niet alleen wat je wilt laten zien, maar ook hoe je het laat zien. Gebruik grafieken, cijfers en afbeeldingen om jouw dashboards te ontwerpen.
Pas je board oneindig aan. Bekijk de KPI's van je contact center die jij wilt inzien en toon ze op een scherm. Je kunt hetzelfde board op verschillende schermen tonen (zonder extra kosten). Dus ook aan je agents die thuis werken.
In anderhalve minuut wat CardBoardCX jou biedt.
Beoordeling door klanten: 8.8
"In minder dan 15 minuten heb ik het wallboard gemaakt."
Onmogelijk is gewoon een uitdaging. Vertel ons wat je nodig hebt en we vinden de oplossing voor je.