Nederlands
English

PureConnect

Genesys

Het PureConnect ™ -platform is zowel on-premises als in de cloud beschikbaar en is de omnichannel contact center-oplossing voor middelgrote en grote organisaties. Eenvoudig te beheren en gebouwd om te integreren met uw andere systemen, je kunt dit platform aanpassen aan jouw specifieke behoeften en extra functies ontgrendelen met abonnementslicenties.

ONZE DIENSTEN
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de bovenstaande pagina's.
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de onderstaande pagina's.

Naast de diensten die wij leveren bieden wij de mogelijkheid om diverse extra functionaliteiten op jouw PureConnect platform te optimaliseren door middel van onze Agent en Server packages.

Onze packages bevatten  veelgevraagde functionaliteit waarvoor doorgaans maatwerk moet worden verricht in het systeem. Wij bieden deze toevoegingen door middel van generieke packages, passend bij de behoeften van bijna elke PureConnect-klant. Alle packages zijn volledig gedocumenteerd en ondersteunen de gebruiker bij het configureren en dagelijks gebruik.De packages sluiten aan bij het releasebeleid van Genesys, zodat de functionaliteit ook na een upgrade van de systeemsoftware blijft werken. Bovendien worden nieuwe functies automatisch aan de packages toegevoegd wanneer ze in tussentijdse releases of upgrades worden meegenomen.

Agent packages

Chats bundelen in één venster

HyperTyper is een Interaction Desktop add-in dat alle chats bundelt in één venster. Hierin kan men zien wie het laatste bericht heeft gestuurd (klant of agent) en wat het tijdstip was.

Meer informatie

E-mail in één scherm

Eenvoudig en snel mails beantwoorden, volledig geïntegreerd in de software van PureConnect. Dat kan met deze toepassing. Repleye zorgt ervoor dat zowel de in- als uitgaande mail in één scherm overzichtelijk te zien is. Daarbij wordt de uitgaande mail weergegeven zoals de ontvanger deze binnen gaat krijgen.

Meer informatie

Server packages

HyperTyper

Clear setup of chats

Repleye

All functionalities required to handle e-mail the way you want to

Dynamic Prompting

‘Human experience’ instead of being just a number

Scheduled Callbacks

Reduce waiting queues by scheduling callbacks

Export Administrator Data

Get rid of unclear administrator overview and save time

E-mail Operations

Put e-mails on hold if you want to

Custom Interaction Data

Reduce average handling time for consultation by 50%

Attendant Tools

Take work off the manager’s hand

Advanced ACD Routing

Get more control over assigning the right agent to the customer