PureConnect

Genesys

Het PureConnect ™ -platform is zowel on-premises als in de cloud beschikbaar en is de omnichannel contact center-oplossing voor middelgrote en grote organisaties. Eenvoudig te beheren en gebouwd om te integreren met uw andere systemen, je kunt dit platform aanpassen aan jouw specifieke behoeften en extra functies ontgrendelen met abonnementslicenties.

DIENSTEN

Naast de diensten die wij leveren bieden wij de mogelijkheid om diverse extra functionaliteiten op jouw PureConnect platform te optimaliseren door middel van onze Agent en Server add-ons.

Agent add-ons

Chats bundelen in één venster

HyperTyper is een Interaction Desktop add-in dat alle chats bundelt in één venster. Hierin kan men zien wie het laatste bericht heeft gestuurd (klant of agent) en wat het tijdstip was.

Meer informatie

Email in één scherm

Eenvoudig en snel mails beantwoorden, volledig geïntegreerd in de software van PureConnect. Dat kan met deze toepassing. Repleye zorgt ervoor dat zowel de in- als uitgaande mail in één scherm overzichtelijk te zien is. Daarbij wordt de uitgaande mail weergegeven zoals de ontvanger deze binnen gaat krijgen.

Meer informatie

Server add-ons

WMF Historical Data Connector

Een generieke oplossing in de vorm van een WFM Historical Data-pakket, waarbij onderscheid wordt gemaakt in skills en automatische toevoegen van gegevens wanneer nieuwe werkgroepen of vaardigheden worden gecreëerd.

Scheduled Callbacks

PureConnect biedt een callback-functie die een callback-aanvraag in een werkgroep plaatst zodra de callback wordt aangevraagd. Deze out-of-the-box-functionaliteit is niet voldoende als de callback op een bepaald moment in de toekomst moet worden gepland. Onze scheduled-callbacks pakket lost dit op.

Export Administrator Data

Export Administrator Data biedt een geautomatiseerd proces dat de configuratie dagelijks naar een database exporteert.

Email Operations

Er zijn een aantal veelvoorkomende scenario's waarbij de Email Attendant onvoldoende functionaliteit biedt om aan de gestelde eisen te voldoen. Ons Email Operations Package voegt extra functies toe om die veelvoorkomende scenario’s wel in te kunnen richten.

Custom Interaction Data

Het Custom Interaction Data Package is gemaakt om meer te leveren dan alleen de standaard details.

Attendant Tools

Dit package voegt allerlei functionaliteiten toe aan de Interaction Attendant en maakt haar vele malen handiger in het dagelijks gebruik.

Advanced ACD Routing

Advanced ACD Routing Package voegt aan de PureConnect (ACD) proces een aantal functies toe. Je kunt bijvoorbeeld een specifieke agent selecteren om een specifieke interactie naar te routeren op basis van verschillende bronnen.

Adhoc Recording

Process Ad-Hoc Recordings package verwerkt de door de gebruiker geïnitieerde opnames met behulp van de opnameknop in Interaction Desktop of Connect, evenals de opnames (voice logs) die worden gestart vanuit dialer-scripts.