Nederlands
English

PureConnect

Genesys

Het PureConnect ™ -platform is zowel on-premises als in de cloud beschikbaar en is de omnichannel contact center-oplossing voor middelgrote en grote organisaties. Eenvoudig te beheren en gebouwd om te integreren met uw andere systemen, je kunt dit platform aanpassen aan jouw specifieke behoeften en extra functies ontgrendelen met abonnementslicenties.

ONZE DIENSTEN
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de bovenstaande pagina's.
Geïnteresseerd in onze diensten? Bezoek dan ook een van de onderstaande pagina's.

Naast de diensten die wij leveren bieden wij de mogelijkheid om diverse extra functionaliteiten op jouw PureConnect platform te optimaliseren door middel van onze Agent en Server packages.

Onze packages bevatten  veelgevraagde functionaliteit waarvoor doorgaans maatwerk moet worden verricht in het systeem. Wij bieden deze toevoegingen door middel van generieke packages, passend bij de behoeften van bijna elke PureConnect-klant. Alle packages zijn volledig gedocumenteerd en ondersteunen de gebruiker bij het configureren en dagelijks gebruik.De packages sluiten aan bij het releasebeleid van Genesys, zodat de functionaliteit ook na een upgrade van de systeemsoftware blijft werken. Bovendien worden nieuwe functies automatisch aan de packages toegevoegd wanneer ze in tussentijdse releases of upgrades worden meegenomen.

Agent packages

Chats bundelen in één venster

HyperTyper is een Interaction Desktop add-in dat alle chats bundelt in één venster. Hierin kan men zien wie het laatste bericht heeft gestuurd (klant of agent) en wat het tijdstip was.

Meer informatie

E-mail in één scherm

Eenvoudig en snel mails beantwoorden, volledig geïntegreerd in de software van PureConnect. Dat kan met deze toepassing. Repleye zorgt ervoor dat zowel de in- als uitgaande mail in één scherm overzichtelijk te zien is. Daarbij wordt de uitgaande mail weergegeven zoals de ontvanger deze binnen gaat krijgen.

Meer informatie

Server packages

WMF Historical Data Connector

Het plannen van werk met partijen als Verint, TotalView of CCMath werkt goed, maar niet met PureConnect. Wij leveren een procedure die dit oplost.

Scheduled Callbacks

Standaard biedt de Attendant enkel de mogelijkheid om direct te bellen. Met deze oplossing kun je het terugbelverzoek in een wachtrij plaatsen.

Export Administrator Data

Schrijf de instellingen voor jouw configuratie weg in de database, en maak deze op een geordende manier inzichtelijk met de meegeleverde views.

Email Operations

Inkomende mails direct doorsturen of verplaatsen? Afzendadressen veranderen? Mails automatisch in de wacht plaatsen en je afhandeltijd niet beïnvloeden? Dat kan.

Custom Interaction Data

PureConnect slaat niet alles op; segment logging wel. Krijg inzicht in de tijdslijn van je interacties, zodat je eenvoudig álle informatie boven tafel hebt.

Attendant Tools

Geef extra mogelijkheden aan je attendant zoals dynamische koppelingen voor werkgroepen, uitgebreide externe doorverbindingen en prompt recording.

Advanced ACD Routing

Routeer elk type interactie niet naar een groep, maar enkel en alleen naar die ene medewerker die op dat moment het meest geschikt is, en bepaal zélf de voorwaarden daarvoor.

Adhoc Recording Processing

Ad-hoc opnames zijn normaal gesproken niet beschikbaar in de Interaction Recorder en niet vindbaar in de Business Manager. Met deze oplossing wel!