Oplossingen

Schaalbaarheid, flexibilteit en gebruiksgemak
staat bij ons altijd voorop

CardBoardCX

Realtime dashboard voor op je walldisplay

CardBoardCX is de nauwkeurige visualisatie van de klantervaring onderverdeeld in grafieken, figuren en afbeeldingen die essentieel zijn voor jouw contact center medewerkers. CardBoardCX levert continu belangrijke informatie over de klantbeleving die jouw agent moet weten om de klant de beste beleving te geven. Hiermee optimaliseer je de Customer Experience (CX) en verbeter je de performance van agents en Agent experience (AX). 

  • Genesys PureConnect
  • AVAYA CMS
  • Mitel MICC
Meer informatie

BranchesCX

Gespreksondersteuning voor agents

Met BranchesCX werken agents efficiënter binnen de tijd die ze hebben. BranchesCX is een beslisboom waarin alle benodigde informatie staat voor de agent die snel, duidelijk en consistent vragen beantwoordt. Als beheerder kun je real-time de informatie aanpassen. Je bepaalt zelf welke informatie wanneer beschikbaar komt. Voor het beheren van deze tool is geen technische of inhoudelijke kennis nodig. Het design is super strak en eenvoudig in gebruik.

Meer informatie

Connectiviteit

Telefoniekosten onder controle

Telefonie op kantoor is volledig ingericht. Maar je personeel werkt nu volledig thuis. Hoe zorg je dat je medewerkers goed bereikbaar zijn, zonder dat de kosten de pan uit rijzen? Bespaar tot wel 90% met onze oplossing.

Meer informatie