Maak slimme, gemakkelijke belscripts

Eenduidige gespreksafhandeling met makkelijk te volgen beslisbomen die altijd up-to-date zijn. Help jouw contact center agents bij complexe gesprekken en leidt ze snel naar het juiste antwoord

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Hoe het werkt

1. Maak een script

Creëer beslisbomen en voer realtime wijzigingen uit zonder dat je IT nodig hebt.

2. Empowerment van agents

Ondersteun call center agents bij het snel en gemakkelijk vinden van de juiste informatie en het correct uitleggen van een vraag.

3. Tevreden klanten

Door direct de juiste informatie te geven hoeven klanten niet terug te bellen en worden ze niet van het kastje naar de muur gestuurd.

De voordelen

Nog niet overtuigd? Lees snel verder om alle voordelen te ontdekken.

Whitepapers

Hoe vergroot je telefonische bereikbaarheid

Bereikbaar zijn. Het klinkt zo vanzelfsprekend, maar uit onderzoek blijkt dat er in de zorg nog veel ruimte voor verbetering is. Ontdek hoe in dit whitepaper.

Het belang van klanttevredenheid in de zorg

Wie vind je belangrijker? De patiënt aan de balie of de patiënt aan de telefoon? Je zou hieruit niet moeten hoeven kiezen. Lees welke oplossingen er voor jou zijn.