Oplossingen voor jouw contact center

Schaalbaarheid, flexibilteit en gebruiksgemak
staat bij ons altijd voorop.

Inzicht

Realtime dashboard voor op je walldisplay

CardBoardCX is de nauwkeurige visualisatie van de klantervaring onderverdeeld in grafieken, figuren en afbeeldingen die essentieel zijn voor jouw contact center medewerkers. CardBoardCX levert continu belangrijke informatie over de klantbeleving die jouw agent moet weten om de klant de beste beleving te geven. Hiermee optimaliseer je de Customer Experience (CX) en verbeter je de performance van agents en Agent experience (AX). 

CardBoardCX is compatibel met:

  • Genesys PureConnect
  • AVAYA CMS
  • Mitel MICC
Meer informatie

Kennis

Gespreksondersteuning voor agents

Met BranchesCX werken agents efficiënter binnen de tijd die ze hebben. BranchesCX is een beslisboom waarin alle benodigde informatie staat voor de agent die snel, duidelijk en consistent vragen beantwoordt. Als beheerder kun je realtime de informatie aanpassen. Je bepaalt zelf welke informatie wanneer beschikbaar komt. Voor het beheren van deze tool is geen technische of inhoudelijke kennis nodig. Het design is super strak en eenvoudig in gebruik.

Meer informatie

E-mail

E-mailmanagement onder controle

Je contact center is niet volledig zonder e-mail. Maar de huidige systemen leveren frustratie op bij je agents. Originele e-mails zijn niet zichtbaar bij het beantwoorden, de opmaak kan niet worden aangepast en de huisstijl van je klant is er niet in te verwerken.

Maak kennis met repleyeCX. Deze e-mailmanagement add-on is toepasbaar op ieder contact center platform (oa. Twilio Flex, Mitel & Genesys) en maakt het leven van je agents zo veel makkelijker.

Meer informatie