Over ons

Bij ons werken professionals met een grote staat van dienst en een passie voor klantcontact.

Hoe ontzorgen wij jou?

We streven ernaar om jou en je klanten de best mogelijke (menselijke) klantervaring te bieden, door de nieuwste technologische innovaties te combineren met een geweldig design. Technologie gebruiken we graag in ons voordeel en daarom zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om waarde toe te voegen aan onze producten.

Onze software oplossingen hebben verbazingwekkende gebruiksfuncties en zijn een lust voor het oog. De feedback van agents verwerken we in onze oplossingen, zodat het de beste tools voor de agent zijn om het werk op een leuke en efficiënte manier te doen.

We geloven niet in verouderde software en een trage manier van werken. We zorgen ervoor dat elke innovatie die we maken gebruiksvriendelijk, altijd up-to-date en toegankelijk is!

Waarom de naam 3Fiftynine?

In 1954 was Roger Bannister de eerste persoon ter wereld die de mijl onder de 4 minuten liep (3:59). Iets waarvan men op dat moment dacht dat het onmogelijk was. Onze CEO, Randy Drielinger, raakte geïnspireerd door dit verhaal. Roger Bannister bewees dat onmogelijk slechts een uitdaging is, door buiten de gebaande paden te trainen. En dat is precies onze mentaliteit. Wij gaan verder daar waar anderen opgeven.

“Contact center agents zijn diegenen die weten wat er met klanten aan de hand is. Ze zijn de stem van bedrijven.”

Randy Drielinger, CEO 3Fiftynine

"Om klanten te kunnen helpen en hen de best mogelijke klantervaring te kunnen bieden, moeten agents worden voorzien van duidelijke, makkelijk te gebruiken, tools die de agent in staat stellen zijn werk te doen. Helaas hebben we tijdens onze jarenlange ervaring gemerkt dat dit vaak niet het geval is. Het afhandelen van e-mail is dramatisch omdat het onmogelijk is om de uiteindelijke mock-up van de e-mail te zien, om nog maar te zwijgen over de afwijkingen van het toevoegen van een document. Er is geen realtime documentatie van KPI's beschikbaar, wat zorgt voor lange wachtrijen en geïrriteerde klanten. We besloten om een stapje verder te gaan en software oplossingen te creëren op basis van onze Agent-First-filosofie. Alles wat we innoveren is gemaakt met de agent in gedachten. Onze oplossingen bieden realtime gegevens, hebben geweldige gebruikersfuncties, zien er fantastisch uit en zijn gebruiksvriendelijk. "

Missie:

Onze missie is om de contact center wereld dusdanig te veranderen dat agents áltijd plezier in hun werk hebben. Dit doen wij door producten vóór de agent te ontwikkelen, waarmee het werk van de contact center agent zo leuk, makkelijk, maar ook uitdagend mogelijk wordt.

Agent Experience is de drijfveer van 3Fiftynine. Wij geloven dat wanneer deze optimaal is, de agent altijd bereid is dat stapje extra te willen en kunnen zetten voor de klant, zodat de klant de best mogelijke Customer Experience ervaart.

Visie:

Wij geloven in een transparante wereld, waarin kennis gedeeld wordt en bedrijven en consumenten elkaar durven te helpen door kennis en ervaringen te delen. Daarom vinden wij het belangrijk dat contact tussen partijen zo laagdrempelig mogelijk kan plaatsvinden en ieder soort contact mogelijk is. Dat is de reden dat wij onze eigen brede productportfolio gericht op Customer én Agent Experience bouwen. Onze producten zijn te koppelen aan bestaande telefonieplatformen, maar wij ontwikkelen ook ons eigen super intuïtieve SaaS-platform dat gebruik maakt van de nieuwste technologieën. Wij willen de wereld veroveren met het contact center van de toekomst.

Sander
Sander
Luc
Luc
Alain
Alain
Jacco
Jacco
Tim
Tim
Stijn
Stijn
Seline
Seline
Rik
Rik
Randy
Randy
Robin
Robin

Ons team

Maak kennis met onze snelle game-changers. Wat ons kenmerkt, is onze mentaliteit. 'Onmogelijk is gewoon een uitdaging' is iets wat we allemaal voelen. Het verbindt ons en samen innoveren, creëren, ontwerpen en bouwen we software om onze doelen te bereiken en verder te gaan. We zijn allemaal experts binnen ons vakgebied met uitgebreide ervaring in contact centers. Denk aan Interactive Intelligence, Genesys, Mitel, systeemintegrators en andere CIC-leveranciers. We hebben het allemaal gezien en nu zijn we hier samen om iets beters te creëren.

"Onmogelijk is gewoon een uitdaging"