Klantervaring wordt steeds belangrijker in een groeiende wereld van online competentie. Elk bedrijf wil dat zijn klanten een geweldige ervaring hebben met alles wat ze te bieden hebben. Van websitebezoeken tot serviceaanvragen, een bedrijf moet ernaar streven om alles zo comfortabel en eenvoudig mogelijk te maken voor zijn klanten.
Tegenwoordig zegt 68% van de marketeers dat het opbouwen van een goede online reputatie en investeren in klantervaring hun belangrijkste focus is. Meer weten?
Bronnen
1. https://blogs.aspect.com/wp-content/uploads/2014/01/ExecPriorities-1.22.14-Fixed.pdf
2. https://kapost.com/b/customer-acquisition-versus-customer-retention/
3. https://hbr.org/2017/01/customer-loyalty-is-overrated
4. https://www.raconteur.net/customer-experience-loyalty-2018
5. https://www.convinceandconvert.com/online-customer-experience/build-customer-loyalty/
Andere onderzoeken
https://www.evergage.com/blog/what-is-omnichannel-personalization/
https://hbr.org/2018/03/the-b2b-elements-of-value
FOMO