Onze missie: de beste klantervaring creëren met innovatieve software die jouw agents meer mogelijkheden biedt.
Wij zijn ervan overtuigd dat goede software bijdraagt aan success, groei en het de efficiëntie verbeterd. Onze agent-first software oplossingen verhogen de productiviteit en verbeteren daardoor de klanttevredenheid.
Onze oplossingen zijn overal toegankelijk en op ieder device aan te passen naar jouw voorkeuren en geven de realtime data weer.
Al jouw belangrijke KPI’s zichtbaar in een oogopslag. Overzichtelijk weergegeven, zodat het voor iedereen duidelijk is of de KPI’s gehaald worden of dat er opgeschaald moet worden. Realtime, modern en weergegeven op de manier die voor jullie werkt.
Sharing is caring. Alle benodigde informatie gebundeld op één plek. Agents voorzien van de juiste antwoorden op vragen van klanten.
Een sterke basis om op te bouwen. Alles wat je nodig hebt om je contact center operationeel te maken. Van telefonie tot CIC-migratie en cloud-integratie.
Met meer dan 15 jaar ervaring, weten we precies wat een contact center nodig heeft om succesvol te zijn.
Door de jaren heen hebben we persoonlijk de hoogte en dieptepunten van de agents meegemaakt. Veel van deze dieptepunten werden veroorzaakt door software beperkingen. Daardoor was het voor de agents niet mogelijk telefoontjes op een efficiënte manier af te sluiten en konden beslisbevoegden, zoals jij, niet bij de juiste data op het juiste moment. Daardoor ontstond onze ‘agent-first philosophy’. Alles wat wij ontwikkelen is gericht op het toevoegen van waarde voor de contact center agent en het verbeteren van hun manier van werken.
Met onze oplossingen laat je jouw bedrijf groeien en veroveren we samen de wereld.
Er is voor alles een oplossing.
Wij helpen je graag verder.