Nieuws:

3Fiftynine versterkt marktpositie in UK

3Fiftynine heeft een exclusief partnership met Trust Distribution Ltd in het Verenigd Koninkrijk gesloten. Daarmee versterkt 3Fiftynine haar positie in de Contact Center wereld in Engeland.

Trust Distribution is een van de grootste distributeurs van Telecom producten in het Verenigd Koninkrijk. Met meer dan 60 werknemers en 15 jaar ervaring, is Trust Distribution de laatste jaren gegroeid in het allround bedrijf dat het vandaag de dag is. Sinds 2012 is Trust Distribution distributeur van Mitel en daarmee de langst bestaande Mitel distributeur, wat ze veel (technische) kennis van de gehele Mitel range heeft gebracht. In 2019 bedroeg de omzet 18 miljoen, waarvan 65% toe te schrijven was aan de verkoop van Mitel.

Mitel Contact Center

Lee Wolstencroft, Mitel Sales Director van Trust Distribution, over de samenwerking met 3Fiftynine: “Als het over contact centers gaat wordt er vaak gedacht aan een organisatie met honderden mensen die telefoontjes van klanten beantwoorden. Kleinere organisaties staan er daarom niet eens bij stil om een contact center op te zetten, al heeft Covid-19 klantcontact voor deze organisaties wel in een stroomversnelling gebracht. Mitel is marktleider op het gebied van Contact Center oplossingen. In 3Fiftynine zien wij de juiste partner. Hun Wall Display oplossing CardBoardCX vult Mitel’s Contact Center (MiCC) mooi aan”.

Wall Display voor iedereen toegankelijk

3Fiftynine’s Wall Display product CardBoardCX is speciaal ontwikkeld voor de contact centers om zowel de klantervaring als de ervaring van de agent naar het hoogste niveau te tillen. “Met een omzet van 3 miljard is de contact center markt in het Verenigd Koninkrijk het grootst van heel Europa”, vertelt Randy Drielinger, CEO van 3Fiftynine. “Daarom waren wij op zoek naar een partner die de contact center markt in het Verenigd Koninkrijk zeer goed kent en de toegevoegde waarde van duidelijke, mooie tooling voor agents snapt. In Trust Distribution hebben wij een betrouwbare partner gevonden waarmee we CardBoardCX naar een next level kunnen tillen.”  

Doordat CardBoardCX statistische informatie over afdelingen en individuen verstrekt, kunnen pijnpunten direct worden aangepakt en kan er worden ingespeeld op realtime situaties”, vult Lee Wolstencroft aan.”Covid-19 heeft werkgevers geforceerd om werknemers thuis te laten werken, ook in de contact centers. Maar hoe kun je dan de SLA’s monitoren? CardBoardCX is hier perfect voor. Het is de ideale tool voor elke bedrijfseigenaar of manager.

Over 3Fiftynine:

3Fiftynine is expert op het gebied van oplossingen voor contact centers en heeft de kennis en ervaring in huis voor projectmanagement, implementatie van projecten, migratie naar nieuwe versies en effectieve inrichting van contact centers. De focus van 3Fiftynine ligt op de klant die op zoek is naar een professionele partner die waarde toevoegt, dezelfde taal spreekt en complexe uitdagingen simpel en behapbaar maakt. www.3Fiftynine.nl

Vragen over dit bericht kunnen gesteld worden via marketing@3fiftynine.nl.

Over deze rubriek

3Fiftynine komt overal over de vloer, is hyper focussed wat betreft nieuwe ontwikkelingen en bovendien maken we veel mee. Op deze pagina gaan we in op onze avonturen, bedrijfsnieuwtjes en andersoortig nieuws.

Bevalt het wat je leest? Schroom dan niet om onderaan deze pagina het artikel te delen!

Meer weten?

Vind je dit artikel interessant, maar worden niet al je vragen beantwoord? Neem dan contact met ons op en we lichten het graag persoonlijk verder toe.

Gerelateerde artikelen: