Nieuws:

Interactive Intelligence en 3Fiftynine

Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence: “Wij zijn altijd op zoek naar partners die klanten kunnen helpen om optimaal resultaat en rendement te halen uit onze applicaties en diensten. 3Fiftynine kent ons al langere tijd en levert veel toegevoegde waarde bij onze klanten. De officiële bekrachtiging als PureCloud-partners garandeert de continuïteit en kwaliteit van de samenwerking.”

Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux, Frankrijk en Italië van Interactive Intelligence: “Wij zijn altijd op zoek naar partners die klanten kunnen helpen om optimaal resultaat en rendement te halen uit onze applicaties en diensten. 3Fiftynine kent ons al langere tijd en levert veel toegevoegde waarde bij onze klanten. De officiële bekrachtiging als PureCloud-partners garandeert de continuïteit en kwaliteit van de samenwerking.”

Randy Drielinger, 3Fiftynine: “Klanten willen plug-and-play, ze willen morgen beginnen. De vraag aan ons komt ook bijna altijd uit de business en daar zijn ze niet geïnteresseerd in technische randvoorwaarden. Gewoon functionaliteit die hun proces ondersteunt en verder geen gedoe. Daar past PureCloud perfect in. Onze toegevoegde waarde als 3Fiftynine is dat wij zorgen dat alles naadloos past in het proces en integreert met andere systemen zoals bijvoorbeeld social media en WhatsApp. Ons motto is dat alles kan en dat betekent vooral meer halen uit de bestaande systemen.”

3Fiftynine is al actief bij veel klanten die de customer engagement software Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence in huis of in de cloud draaien. PureCloud is daar een logische aanvulling op.

PureCloud Engage is een nieuwe dienst waarmee klantgerichte organisaties eenvoudig en snel mee aan de slag kunnen op een pay-per-use-basis. Het biedt een scala aan klantcontact-functionaliteit in een gebruikersvriendelijke webinterface. Toevoegen van gebruikers en functionaliteit kan op ieder moment zonder downtime. Schaalbaarheid, flexibiliteit en veiligheid zijn maximaal geborgd door de architectuur van microwebservices die draait op Amazon Web Services (AWS).

PureCloud Engage biedt onder andere omnichannel routing, IVR met spraakherkenning, opnames maken en quality management, outbound campagnes, CRM-integraties, grafische scripting en de mogelijkheid om te koppelen met andere apps en clouddiensten. PureCloud Engage heeft ook mogelijkheden voor interne en externe samenwerking en communicatie.

Meer informatie over PureCloud Engage is te vinden op https://www.inin.com/nl/customer-engagement/cloud-contact-center

Bron: Emerce.nl

Over deze rubriek

3Fiftynine komt overal over de vloer, is hyper focussed wat betreft nieuwe ontwikkelingen en bovendien maken we veel mee. Op deze pagina gaan we in op onze avonturen, bedrijfsnieuwtjes en andersoortig nieuws.

Bevalt het wat je leest? Schroom dan niet om onderaan deze pagina het artikel te delen!

Meer weten?

Vind je dit artikel interessant, maar worden niet al je vragen beantwoord? Neem dan contact met ons op en we lichten het graag persoonlijk verder toe.

Gerelateerde artikelen: