Nieuws:

3Fiftynine lanceert ’s werelds eerste e-mailmanagement met Twilio Flex

De nieuwe integratie van e-mail in Twilio Flex verbetert de ervaring voor zowel medewerkers als klanten, verhoogt efficiëntie en biedt een betere omni-channel ervaring.

3Fiftynine, wereldspeler in Cloud Agent Experience en contact center oplossingen, heeft repleye voor Twilio Flex gelanceerd. Met dit allereerste e-mailmanagementsysteem voor Twilio Flex, kunnen zakelijke contactcentra over de hele wereld authentieke omnichannel-ervaringen bieden, waarmee contact center medewerkers een meer verbonden, intuïtieve en productieve ervaring hebben en betere klanttevredenheid bieden.


Contact center agents werken wereldwijd nog steeds in aparte systemen om een uniforme klantervaring te bieden. Deze inefficiënte en tijdrovende activiteiten zijn onderdeel van het werk geworden, ondanks dat agents de ‘rockstars’ zijn die de beste customer experience mogelijk leveren. 3Fiftynine ging de uitdaging aan om het gevestigde en geïntegreerde repleye, de wereldleider in e-mailmanagementsystemen te integreren met 's werelds meest flexibele cloud contact center, Twilio Flex.


"We zijn onder de indruk van de verborgen kracht van Twilio Flex om solution providers de hoogste flexibiliteit en tegelijkertijd vertrouwen en betrouwbaarheid te bieden met het platform voor zakelijke contact centra", zegt Bert Laker, Senior Product Lead bij 3Fiftynine. De beslissing om Twilio Flex uit te breiden met mogelijkheden voor e-mailbeheer was een gemakkelijke keuze. Twilio Flex is echt het enige platform ter wereld dat een nieuw kanaal kan toevoegen. Agents verdienen het om de beste service te bieden, allemaal vanuit één efficiënte applicatie."


repleye stelt agents in staat om e-mails af te handelen zoals andere bestaande kanalen, met voordelen zoals e-mailvoorbeeld, e-mailsjablonen en geautomatiseerde antwoorden, wat resulteert in een kortere verwerkingstijd en een betere manier om pieken in drukte te voorspellen. De combinatie van SendGrid's betrouwbaarheid om e-mails te bezorgen, Twilio Flex om gesprekken efficiënt te routeren en de best practices van 3Fiftynine voor e-mailbeheer combineert het beste in e-mailbeheer dat er is voor contact center medewerkers.


Lees meer over repleye voor Twilio Flex.

Over deze rubriek

3Fiftynine komt overal over de vloer, is hyper focussed wat betreft nieuwe ontwikkelingen en bovendien maken we veel mee. Op deze pagina gaan we in op onze avonturen, bedrijfsnieuwtjes en andersoortig nieuws.

Bevalt het wat je leest? Schroom dan niet om onderaan deze pagina het artikel te delen!

Meer weten?

Vind je dit artikel interessant, maar worden niet al je vragen beantwoord? Neem dan contact met ons op en we lichten het graag persoonlijk verder toe.

Gerelateerde artikelen:

Hi, kan ik je helpen?

Wil je meer weten over 3Fiftynine, onze nieuwtjes of heb je persgerelateerde vragen? Let me know!

Robin Klopper
Marketing Manager